tisdag 10 november 2009

Nu är det klippt och nya bilder








Jajemän...nu är fröken fräken äntligen klippt!
Det blev en halvklippning som räcker alldeles utmärkt för de turer vi gör och hon skötte sig jättebra. Tog bara en timme ca och då putsade jag på klippningen en lååång stund med hundtrimmern och det tar sin lilla tid så att säga.
Mycket nöjd och glad att jag äntligen fick tummen ur rumpan och fick det gjort och det blir perfekt inför morgondagens lite längre tur!


Idag kom bilderna från den där dagen då vi hade K ute och fotade mig och L och våra hästar och jag slänger in några go´bitar från den dagen jag gillar på ett eller annat sätt.
Allltid kul med bilder!

Jag bjuder på de uppsuttna bilderna trots alla fel och brister hos mig som ryttare med cykelstyre till handställning etc.
Bra att synligagöra sådana saker för sig själv då det är lätt att man inte tänker på det annars. Bilder kan vara ögonblicksbilder men det är alltid nyttigt att se ridbilder på sig själv då de skvallrar väldigt mycket om hur man faktiskt rider.
De kan både berätta om vad man gör bra och vad man gör mindre bra och då är det bara att fortsätta nöta på det och förbättra. Göra om och göra rätt helt enkelt.
Att jag inte ser klok ut på travbilden kan dock vara svårt att göra något åt men glad är jag i alla fall på den;)!
Galoppbilderna är jag glad att jag har för det är första galoppen vi gör på ridbana på länge.
Alltid kul att ha något att jämföra med i framtiden!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Vilka fina bilder! Hon ser riktigt fin och trevlig ut :)

Roligt att du tyckte om min små änglar. De kostar 40 kr. Du kan ju alltid komma förbi på julmarknaden i gamla Linköping ;)

Kram Alexandra

Team Theander sa...

Kan ju säga att vi har gjort betydligt trevligare pass.. Underlaget var lite halt även om det var ridbart( dock bara galopperbart på ena kortsidan och långsidan) och det gjorde henne både stark och lite spänd men bitvis var hon riktigt trevlig som vanligt.

När var julmarknaden nu igen?
Kommer nog förbi!