torsdag 5 november 2009

Hemma igen efter roadtrip

Måååånga timmar i bil för ett besöka fantastiska Eurovets med mycket mycket distanssnack och hästprat.
Underbart trevlig resa både dit och hem med mycket givande diskussioner.
Karin är alltid ett makalöst bra sällskap!
Jag däremot svek i en kvart på hemvägen då jag somnade mitt i en mening typ...men sedan var jag på G igen!

Kul att träffa hennes häst igen.
Var alldeles för länge sedan jag gjorde det nu och lite abstinens har jag minsann haft.
Lite konstigt att träffa en häst dagligen i nästan två år för att sedan inte se henne alls på flera månader!
Vacker som en dag som vanligt var hon i alla fall och skötte sig utmärkt på både löpband etc.
Blir ett till ÅB om en månad och jag följer gärna med som sällskap då också.


Idag har jag ju lånat ut min häst vilket har varit lite jobbigt för mitt kontrollbehovs skull...
L är skitduktig så det är bara larv från min sida.
Allt hade gått jättebra och de hade ridit vanliga lilla rundan och skuttat över ett dike.
L tyckte att det hänt massor med henne sedan sist hon satt på henne och lovordade hennes galopp.
Kul att höra!

Inga kommentarer: