onsdag 24 februari 2010

SOOOOOLEN!

Fantastiskt vackert väder ute idag med en sol som faktiskt värmt! Härligt värre!
Sessan fick luftas utan täcke en liten stund innan Ingela kom för att kika på henne.
Äntligen sådant väder att man faktiskt kan lufta pälsen på henne, känner jag!

Glorih flashade på som vanligt när jag sprang upp henne för Ingela..
Hon är fruktansvärt snygg min fröken fräken, jag får gåshud varje gång när hon rör på sig.
Ingela hittade ingenting alls på henne så hon fick istället mysa med magnettäcket på sig två vändor istället för en. Sötmulen!
I morgon tränar vi vidare som vanligt.

Jag har tränat lite lättare styrka ikväll.
Bra dag...bra dag!

Kom precis på att jag fått alla provsvaren från mitt läkarbesök och alla ser bra ut.
Ska dock träffa sjukgymnast och så får vi se om vi får kroppen hundra igen!
Att vara hästtjej kan ge kroppen stryk.... jag har ju både blivit översprungen,trampad på ryggen etc och gått omkull för några år sedan med min dåvarande häst och fått denne över mig.
Nacken blev aldrig sig självt efter det om jag ska vara ärlig och inte heller bäcken.
Nu är det väl så dags att få kroppen 100% istället för 80% som det har varit nu!
Alltid en början och det är så skönt att få tillgång till en sjukgymnast så att jag kan får tips på hur jag ska stärka min kropp.

Inga kommentarer: