måndag 22 februari 2010

Ok...vi hade lite snö på taket...

Det hade blivit en hel del snö som hade blåst till sig på taket så en skottning var väl behövd!
Jag kunde INTE låta bli att åka på rumpan ner från taket och landa i all nerskottad snö.
Jag kommer nog aldrig bli riktigt vuxen...
Jo det är vår sadelkammare ni ser i bakgrunden. Vi har inte riktigt hunnit bli färdiga med den nu i höst men det kommer bli klart så fort all snö smälter.
Hästarna från ett fågelperspektiv.


Idag har jag gått en jäkligt rask promenad med min fröken fräken. hade tänkt rida men så blev inte fallet då det var så jäkla kallt! Blev att gå den rundan jag hade tänkt rida i rask takt för att hålla värmen och Glorih verkade nöjd med att få gå på fast underlag och slippa den djupa snön för en liten stund!

1 kommentar:

Jocke E sa...

tack carro!!! Hoppas träningen går bra för dig!