måndag 8 februari 2010

Och så säger jag...

HEJ FÖRKYLNING!

Jag är totalt genomförkyld idag. Feber,snörvlig och allmänt dålig.
När ska man bli helt frisk så att man kan komma igång med sin egna träning på allvar någon gång?

Masade mig till stallet för att ge hästarna mellis och klämma och känna på min dam.
Idag tycker jag att hennes framknä som hon slog i känns varmare än det andra och jag känner ett sting av dåligt samvete då vi gjorde det där skittpasset igår men å andra sidan så har hennes knä inte känts på detta viset över huvudtaget sedan hon slog i det.
Svart på vitt blir det nu och inget sudd.
Fan vad jag grämer mig över min dundertabbe för 14 dagar sedan.
Fan.
Hästar kan gå sönder och göra sig illa bra ändå utan dess ryttares förtjänts så det hela känns så himla onödigt.

Hoppas de har tid att hjälp mig behandla knät i morgon om det behövs trots att vi inte har en sådan där behandlingstid bokad... Allra helst vill jag ju att det inte ska vara något tok men om det nu är tok menar jag.
Sablar alltså.

Inga kommentarer: