onsdag 10 februari 2010

Borde ju fira med ett träningspass eller två...

...och oooooooooh så gärna jag vill det.
Men det går bara inte.
Jag är för sjuk.
Knäna känns alldeles geléiga och skakiga och febern tar på energin.
Jag vet så väl att man inte ska anstränga sig när man har feber men oj vad less jag är på det.
Om man inte låtsas om saker och ting så kanske de inte finns?
Oftast funkar tyvärr inte verkligheten på det viset.

Jag feberdrömmer om pilates, löpträning och träning av häst.

Jag längtar så förtvivlat mycket efter att vara igång och känna sig i form och vara stark.

Nu får det vänta ytterligare ett tag och myrorna i rumpan på Glorih har börjat härja har jag sett idag. Hon kom gnäggandes och galopperandes när hon fick syn på mig i hagen.
Hon vill göra något. Aktiveras... Bad om ursäkt för att dagens dressyrpass var inställt pga sjukdom.Hon såg lagomt imponerad ut.
Hon längtar också efter att få komma igång med träningen igen och få bli lite trött tror jag.

Tålamod tålamod och återigen tålamod.
Jag måste ha tålamod.

Inga kommentarer: