torsdag 4 februari 2010

Morgonstund med mandarin i mun

Åh måste bara skriva att Glorih var så söt i morse...
Jag slängde i 3 stycken mandariner (skalade såklart) i hennes frukosthink och hon bara älskade det!
Hon tog först en hel i munnen och när hon lyckades tugga sönder den så stannade hon upp och tittade på mig, förvånat, och så började hon suga och grejja.
Mumsade högt och ljudligt och det riktigt lyste glädje och förnöjsamhet i ögonen på henne!
Hon är helt inne i det här med tropiska frukter... banan går lätt före äpplen, mandarin går lätt före morötter etc.

Annars ligger hon stadigt på sin grundtemp på 37,6 och hon har torra fina ben redan på morgonen. Svala och fina rakt igenom;-).

Och ack så poppig hon var i de nya vita bootsen!

Idag väntar en skrittur igen.
Jag ska ut en vända vid lunchtid också...blir lite fram och tillbaka då jag har stalljour. L är och jobbar i Uppsala.
Skönt att bara ha 5 minuter från att jag går ut från min dörr, satt mig i bilen, kört dit och så är jag där!

Inga kommentarer: