onsdag 13 januari 2010

Hur glad blir man inte..

...när man får paket hemskickat till sig som innehåller saker som dessa två?






Snälla mamma och pappa har skickat dessa två till mig och det sitter som en smäck och är nästan lite för fina för att rida i... Västen har en helt perfekt turkos nyans och den svarta fleecetröjjan är så fin med sina turkosa detaljer.
Kommer bli jättefint!
Tusen tack!

Idag har jag fortfarande hysteriskt ont på framsidan av mina lår. Känslan av att ha två stora rejäla lårkakor är påtaglig och jag inser att gnugga är big no no när man förfrusit sig. Man ska lära sig på felen heter det ju.
Går jag ut i enbart ett par ridbyxor ( med underställ under såklart) så sticker det som tuuuusen nålar och blir jobbigt typ direkt.
Jag och barnen går runt i överdragsbyxor och fantiserar om overaller.
Vad gör man åt sådant här elände?

Blev en promenad idag med min prinsessa då jag inte kunde sitta still.
Hon har fått sin sidepullnosgrimma på sitt vanliga turkosa träns och hon är jättefin i den breda nosgrimman.
Hade glömt att jag faktiskt ägde en sidepullnosgrimma som jag kan använda på hennes träns, så glad i hågen blev det hennes promenadoutfit.

I morgon ska jag ta mig en kik på transporten igen.
Fått tipset av snälla Manda att man kan slå lite på grejjerna under den. Det blir nog bra...

Inga kommentarer: