tisdag 29 december 2009

Tåskrälle

Den vänstra stortån har antagit en hel symfoni av kulörter jag inte trodde det var möjligt att en och samma tå kan få... väl spännande men det som är bäst med den är att den inte gör lika förb*nnat ont längre!
Att dutta den i saker typ lister etc gör ju hysteriskt ont men jag kan faktiskt gå som folk nu men hjälp av en sko med stöd i ( som de fantastiska goretex- skorna jag fick i julklapp ) så idag har jag och Glorih gått en sväng.
En promenad för oss både var bara nyttigt.
Idag när all päls har lagt sig till rätta så är jag jättenöjd med hennes klippning även om det är ovant att se henne med halva huvudet klippt om jag ska vara ärlig men det ser välskött och snyggt ut ändå.
Nu försvinner i alla fall inte hennes träns in i allt lurv som det gjorde tidigare!
Jag sitter fortfarande och klurar på hennes man... den är just nu för lång för att den ska vara snygg som "kort" man och klä henne, men det är ju dumt att klippa den nu igen om den ska sparas ut.
Jag har ju alltid varit av den mingen att araber är finast i lång man men om jag ska vara helt ärlig så är jag inte helt säker på den saken när det gäller henne...Livet stora frågor ni vet;)

Inga kommentarer: