onsdag 29 april 2009

Jag är klar!


Jag överlevde tandläkarbesöket även om det nu tre timmar senare fortfarande ser ut som att jag drabbats av en stroke pga all bedövning men det känns ok.
Får inte äta något vilket såklart känns lite surt för någon som ständigt är hungrig och jag kan inte dricka något utan sugrör då allt hamnar utanför, då halva munnen liksom inte lyssnar på mig.

Läckert att dreggla må ni tro.

Hottie-faktorn är hög på mig just nu.

Hur som överlevde jag ju och det är det som är huvudsaken.
Min tandläkare är jättebra så länge han är tyst!

Och tentan är precis klar... har inte skickat in den än och jag kanske borde skriva lite mer men känner mig helt tömd.
Vi får se om det går vägen.
Jag hoppas det i alla fall.

Nu ska jag göra rooooliga saker!
Och vädret är strålande enbart för att strössla på mitt totala tillstånd av tillfredsställelse!

Inga kommentarer: