fredag 17 april 2009

Hemkommen efter semester

Hann verkligen inte med att förvarna om att det skulle bloggas minimalt eller rättare sagt ingenting alls på några dagar, förra helgen.
I söndags reste jag till fjällen och kom hem ganska sent igår.
Har en stuga i Sälen så där har jag befunnit mig under några dagar.
Det har varit så skönt även om vädret ironiskt nog har varit sådär.Hade hoppats på sol så att man kunde sitta ute och mysa men icke.
Har istället för att sitta ute i solen sovit,sovit,sovit lite mer, åkt lite bräda och sedan sovit lite mer.
Helt fantastiskt skönt.
PRECIS vad jag behövt.
Nu är jag tillbaka i stan med lite ny energi.

Blev till stallet på förmiddagen.
Busade lite med Glorih på ridbanan lös vilket var uppskattat såg det ut som.
Min lilla rakethäst.
Hon for runt som en liten stolla och såg ut som om hela livet lekte.

Tänk vad skönt det är att ha snälla vänner som hjälper en att pussa på ens häst och ser till att den får den 5-stjärniga omvårdnad den är van vid om inte ännu bättre när jag är bortrest.
Är så glad att snälla Karin ställer upp när det krisar för mig någon dag eller som nu när jag varit borta på semester några dagar.
Kan inte annat än säga STORT tack!


Kan även berätta att jag fått låna en bättre kamera nu.
Nu kommer det ramla in lite bilder här igen!
Alltid roligare att ta kort när man kan ta bättre bilder....

Inga kommentarer: