måndag 27 april 2009

Jag är såååå nervös att jag håller på att dö...


Snart är det jag som ska redovisa på mitt seminarium.
Svettiga handflator och jag mår illa.
Skakis.
Jag hatar det här...
Sitter och klurar på lösningar om HUR jag ska kunna slippa detta men kommer fram till att det är bara att köra på.
Men huuuuuuuuuu!
Alla andra har EN bok att redovisa på 8 min och jag har TVÅ att redovisa på samma tid och just nu känns det som att jag har hälften så bra koll som alla de andra.



Brrr....


Har fått Glorihs easyboots idag! Ska hämta ut dem på posten innan jag åker till stallet men idag blir det bara mockning och allt annat vanligt måste-göra där.
Hinner inte göra mer då mitt seminarium slutar halv tre, och fem får jag min hemtenta och till sju ska jag iväg på födelsedagsmiddag....såååå upptagen upptagen.

Mitt varmvatten är avstängt igen (när sjutton ska de få klart allt det där jobbet??) så det blir nog att våldgästa någon som har varmvatten... känns som en god idé att ha duschat efter den här pärsen....

Illustration av Tim Burton.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men tjejen... Du klarade det ju!!! Du är jätteduktig! Kämpa på med det sista nu å:) Vädret kommer att hålla i sig över helgen så du kan få dina underbara turer med din underbara hästtjej. Kram på dig .//Modern

Team Theander sa...

Jovisst klarade jag det... men det är nervöst och svårt att hantera tycker jag. Läskigt!
Nu är jag trött trött trött... har varit en låååång dag..