fredag 10 april 2009

På prao och undrar om någon har en easyboot stl 1 över till salu?

Idag har jag irrat runt hos A.Schuber och hennes superhinknissa K.Almstedt!
Själv är jag ju ganska grön när det gäller packa inför tävling men dessa två kvinnor kan verkligen packa.
Jag tycker om detta med att se och lära av de som lärda och detta radarpar har sannerligen år av erfarenhet bakom sig.
Ordning och reda och ingenting lämnas åt slumpen. Koll på allt och allt är bara så vansinnigt genomtänk. Wow!
Dessutom blev jag bortskämd med både mat och fika.
Och så fick jag med mig sportdryckspulver hem som ska testas i morgon redan.
Jag älskart!
Raringar!

Testade rida min dam en pytte pytte pytte stund på vosal idag vilket hon trivdes bra på liksom jag.
Har ju ridit det första turerna på repgrimma och vosalet funkar ju lite på samma sätt men är lite skarpare.
Det kändes som sagt var bra det lilla jag testade. Lätt lätt kunde jag vara och hon verkade som sagt var väldigt tillfreds. Vi får se hur det blir när det testas lite noggrannare.


Har dessutom provat lite olika storlekar på easy boots och kommit fram till att stl:1 är den som borde fungera bäst på Glorih.
Ska köpa en sådan av A.Schuber men behöver en till för den andra framfossingen.
Någon som har en över som den är villig att sälja till mig?

Inga kommentarer: