tisdag 19 maj 2009

Jag vill ha ett jobb...

Just nu sitter jag och plirar på ett personligt brev för en jobbansökan.
Rätt märkligt det där för ju mer man vill ha ett jobb ju svårare är det att få till det.
Jag vill verkligen ha detta jobb och det känns verkligen som jag skulle vara som klippt och skuren för det med mina tidigare erfarenheter och intressen.
Jag vill ha det så att det liksom nästan gör ont på något vis.


På hästfronten har snälla Karin hjälpt mig idag och det har varit skönt att kunna pyssla med alla måsten som man ibland har så som studier och skriva ihop denna ansökan. Jag är medveten om att jag är väl sen med den men jag har skrivit denna ansökan minst en miljard gånger och skrotat den lika många gånger. Den måste vara perfekt för jag vill ju så gärna ha detta jobb.

Jag har även denna dag funderat på Glorihs sår.
Det har läkt jättefint under den korta stunden som hon haft det.
Aloe Vera är en superprodukt upptäcker jag gång på gång med lite förvåning.
Visst, jag har haft på lite Blåspray men det känns inte alls som det har gjort lika mycket nytta som Aloen.
Jag är nöjd och glad av resultatet hur som.
Ni ska dock vara observanta då många av dessa produkter har 96h karens!

Något annat som jag vill tipsa om igen, är mitt glansspray som jag köpte för ett tag sedan för de sista slantarna den månaden på Hööks.
"Absoribine ShowSheen" heter det och det står på förpackningen att det enbart behöver användas en gång i veckan och det stämmer verkligen!
Min dam har verkligen gett sprayen en praktmatch och kommer in med diverse grenar och kottar etc men det är bara att liksom plocka bort och sedan dra fingrarna igenom svansen och manen och den är som nysprayad!
Dessutom luktar den väldigt gott!

Inga kommentarer: