söndag 1 maj 2011

Självmotionerade hästar är sweet vissa dagar

Jag har drabbats av någon sorts Afghanistansk mördarförkylning som envist hakat sig fast nu ca: 4veckor och vägrar ge med sig.
Så fort jag blir lite bättre så tar den liksom om och nu i helgen har jag varit i princip däckad med feber och ond ond ond hals.
Segt med valborg och allt men det är bara att bita ihop det!

Idag så hade mina välartade barn till hästar busat järnet hur länge som helst, och var svettiga när jag kom ut till dem i hagen.
Inte olyckliga och stressade utan bara galet busiga. Bock,bus,fis och fräs!
De var helt exalterade över att det järnskrot som tidigare varit instängslat i deras hage nu bars ut och slängdes i en container utanför hagen .
Spännande värre tydligen med människor i hagen som drog ut gamla skördemaskiner och så vidare. Festligt!
Jag var nöjd och glad och hade mindre dåligt samvete när jag körde hem och bäddade ner mig i sängen igen efter att ha mockat och inte motionerat någon av dem.
En del dagar ni vet?

Inga kommentarer: