tisdag 24 maj 2011

You say WHAT?

Igår stog det löpträning på schemat för min liksom Gratheas del.
Om jag ändå ska springa så kan jag göra två flugor i en smäll och ta med den lilla 2 åringen i snöre.
Vi har gjort det förr men jag måste säga att jag är lite väl van med Glorih vid min sida.
Glorih är en pansarvagn.
Vi brukar ligga axel mot bog och hålla samma tempo och så tuffar vi på så.
Thea tassar gärna bakom och hon är inte den som ångar på, utan hon skrider fram likt en prinsessa. Vacker som en dag med välvd hals.
Nu är i och för sig vägen lite smågrusig så hon är lite försiktig om fossingarna men vid varje uppförsbacke blev det samma reaktion från prinsessan:
"WHAT! Ska vi SPRINGA i UPPFÖRSBACKARNA också?!?!?!? SERIÖST??????"
Lite lockande och pockande så får man ju med sig henne i trav men hon är min prinsessa på ärten.
6km skrapade vi ihop tillsammans vilket var alldeles lagom för min pollensjuka nuna. Det är ett himla snörvlande på mig just nu, haha!
Idag helt vila för min del liksom hästarna.
Har bara rehabtränat min hälsena lite.

Inga kommentarer: