tisdag 17 maj 2011

Som jag jobbat...

Jag har haft en hysteriskt intensiv 7dagars arbetsvecka veckan som varit men nu är jag tillbaka igen på bloggen.

Glorihs ben ser ut som det gjort.
Såren ser fina ut men har en sårsvullnad.
De läker bra men ska lägga om spritomslag ikväll är tanken.
Ser om det hjälper något på svullnaden.
Det är ju inte mycket men helt klart lite.
Hon är klockren och känns stark vid ridning, men just denna lilla sårsvullnad stör mig.

Det blir med andra ord ingen A9ritt då jag inte vill riskera något.
Hade det varit längre till tävling så hade jag inte brytt mig det minsta då såren verkligen är fina för att vara sår men nu känns det bara korkat att starta.
Känns onödigt att bli utesluten på en T50 för en skitsak som jag kunde undvikit.

Bara att blicka framåt för nästa tävling!

Inga kommentarer: