torsdag 26 maj 2011

Luffsar runt

Glorih och jag luffsar runt i skogarna.
Vi bara är och samlar på oss mängdträning kan man väl säga.
Vi saknar träningssällskap.
Keep on walking helt enkelt.

Grathea har bestämt sig för att det är snyggt att ha en fästig sittandes under hakan.. Arg som ett bi har hon varit på mig idag när jag försökt ta bort den och vad Thea gör när man vet att enough is enough är att hon slår ner sitt ena framben MYCKET bestämt framför sig, snörper ihop sin lilla mun och ger en den dödande blicken.Vi provade denna procedur några gånger på raken men jag fick ge mig.
Nog är nog konstaterade jag och tänker lömskt nog ta med fästingborttagaren imorgon istället. Fick inget riktigt grepp om den ikväll med mina fingrar.
Grathea får dock gärna tro själv att hon vann diskussionen ;)

Inga kommentarer: