söndag 9 januari 2011

My girls...


Det är hiskeligt svårt ska ni veta att fotografera ett styck 1,5 årig supernyfiken liten krabat och ett styck 6 årigt kramsjukt mumintroll...
Båda har en tendens att antingen vilja stå typ på en eller så vettisjutton vad de gör, men bra på bild blir det inte! Detta blev dagens bästa bidrag i alla fall och ni ser ju hur det blev...
Men såhär ser det ut i min hage nuförtiden.
Jag blir glad i magen av det och njuter mest.
Jag tycker så himla mycket om mina hästar!

Jag tänkte skriva ett helt eget inlägg med en riktig presentation av min lilla Thea men fram tills dess så får ni ge er till tåls med att mitt nyförvärv heter Grathea och är e: Sakee och u:Gratyfikacja, ue:Saturn.
Hon är helt ljuvlig och jag är helt upplindad kring hennes lillfinger ( eller hov?).

2 kommentarer:

Magdalena B sa...

Lilla snäckan! Jag är inte så lite avundsjuk på dig kan jag säga...
Men det ska bli så himla kul att följa er :)

Team Theander sa...

Hon är så vacker att jag ibland har nypt mig i armen för att fatta att jag inte drömmer.
Åhhhhh vad jag tycker om denna lilla häst!