fredag 28 januari 2011

Lite ledsen

Läst Ridsport och tråden på Bukefalos rörande Staffans citat.
Jag tänker inte säga mer än att Nej, jag är inte arg, men jag är besviken.


Annars så fick båda min tjejer vila idag med siktet inställt på helgens bravader.
Jag blir utan ridsällskap i morgon tyvärr men det är väl som det är... Glorih ska få gå en tur på 1,5 mil är tanken och Thea ska jobbas med för hand. Tanken är väl att hon ska få följa med på våra skritturer så småningom som handhäst men först måste man då veta vart man har henne på marken... jag tror hon kommer att uppskatta att få göra något oavsett vad som kommer göras!
Annars fäller Grathea HYSTERISKA mängder just nu och folket i stallet påstår att de ser henne växa så det knakar.
Hon ska tydligen fått ett helt nytt djup i bringan nu bara sedan hon kom hit vilket jag står lite tveksam till, men växer gör hon allt.
Min lilla stora flicka!




Inga kommentarer: