söndag 19 september 2010

Our hero!

Lasse som måste vara världens bästa hovslagare och som verkligen förstår det här med distans etc kommer till vår undsättning nu på fredag.
Vår hjälte!
Jag tror inte jag med ord kan berätta hur tacksam jag är över detta...
TUSEN TUSEN tack Lasse för att du vill försöka hjälpa oss!

Annars så skrittar jag och Glorih just nu på vår kära hovis inrådan.
Vi skrittar för att inte tappa kondition och hon är inte halt och lytt av hovskrället så vi skrittar och skrittar och skrittar.
Glorih är ju tacksam att skritta då hon har ett jäkla driv i sin skritt och underlaget är väldigt trevligt just nu på grund av allt regn.

Det är väl vad som händer hos oss just nu...
Jag är lite glad åt att vi bara skrittar just nu måste jag säga, då jag är supder duper hysteriskt förkyld.
Sådär larvigt manligt förkyld är jag.
Det är en sorts nära döden-upplevelse är det att vakna på morgonen kan jag säga!
Det är ett himla rosslande, hostande,nysande och snörvlande på mig just nu..

1 kommentar:

Liza B sa...

Gud vad skönt och vad bra att ni iallafall kan skritta!

Stackare! Krya på dig nu!