måndag 12 juli 2010

Ingela besök

Idag har Ingela varit ute och klämt och känt på min fina tjejja och som vanligt (peppar peppar ni vet) så fann hon inget på henne. Mjuk och fin om än väldigt brunstig. Jag har nu börjat se mönstret att en och en halv vecka innan hennes brunst så kan hon bli lite knepig även om det är lite men när själva brunsten kommer igång men klet och klägg och evigt skvättande( det glamorösa livet som stoägare) så är hon precis som vanligt om än lite omständig.
Jag vet ju hur det är med hormoner upp över öronen så jag ska inte säga någonting alls jag...
Hur som så passade hon på att stretcha lite på egen hand sådär som när en katt sträcker på sig med framtassarna långt framför sig med rumpan i vädret ni vet (?) efter att hon haft magnettäcket på sig och hela hon ser mjuk och fin ut. Rak är hon dessutom.
Det enda som egentligen är lite tokigt är hennes fötter. Hon flyter ut. Jag är inte nöjd med hur hon ser ut om fossingarna alls just nu och dessutom var det inte länge sedan hon blev skodd så det är lite tråkigt. Ska påtala det igen för hovis som jag annars tycker väldigt bra om.

Nu har jag semester och ska se till att ta mig tid att uppdatera lite mer och dessutom bjuda på lite kort på oss kanske.


1 kommentar:

Ellinor Karlström sa...

Ja, kort! Och roliga träningsrapporter! Jag blev så peppad att tävla när jag var på Uppsalaritten i lördags, så fram för mer pepp! När är nästa start till exempel?