torsdag 15 oktober 2009

Vem har stulit vår bil?


Någon har stulit vår bil.
En vit Mazda 626 med regnummer PBD 905.
Den är jättesaknad och alla grejjer som jag hade i bilen när den försvann...
Mitt hästpass...min fina ridjacka och ett helt sett ridkläder som jag skulle ha till ombyte samt en påse med vanligt ombyte av kläder och skor.
Min favoritparfym som inte görs längre....
Buhu!

Har någon sett min bil?

Hela mitt liv suger utan den.
Jag tar mig inte vart jag vill, kommer just nu inte ens till stallet för egen maskin utan måste vänta på skjuts och jag känner mig väldigt frihetsberövad.
Misär...

Nästa helg ska jag och Glorih på Staffan-kurs men vi tar oss ju inte dit nu eftersom vår älskade bil med dragkrok är borta så dagens aktivitet är att sätta sig på en buss och åka till Borås för att låna min älskade kära snälla brors bil.
Allt blir så mycket jobbigare utan bil kan jag ju säga...


Rent ridmässigt så är Glorih just nu precis hur bra som helst.
Mjuk och smidig,med tryck och är faktiskt väldigt stadig i sin form.
Hon sköter sig utmärkt och är en fröjd att pyssla med och rida.
Min ängel!

2 kommentarer:

Stall Sarah Fredriksson sa...

Detta är saker som man bara blir så otroligt irreterad över! Varför kan inte folk låta andras saker vara? Verkligen jätte tråkigt med din bil!

Lycka till hos Staffan:)

VH Sarah

Team Theander sa...

Ja... jag känner samma sak... Det är ju MIN bil och MINA saker!
Många av sakerna som försvann i bilen har inget värde för någon annan mer än mig...