lördag 6 juni 2009

Fever Fever....




Ibland funderar jag på om jag aldrig ska bli helt kry från detta elände?

Jobbade i alla fall igår vilket är skönt. Klirr i kassan smakar alltid bra även om jag var ganska risig.Kul jobb hur som. Känns konkret och roligt och jag tycker att jag gör det bra.

På onsdag får min fröken fräken framskor påslagna och det ska bli så skönt! Inget mer tejpande på easybootsen även om jag nu lovar att hon kommer dra av dem två tusen ggr såhär i början. Hon trampar på ruskigt mycket bak när hon kommer igång så det är bara att räkna med att frampjucksen kommer att gå åt.
Men skönt ska det bli och ytterligare ett steg närmare vuxenvärlden för hennes del!

Nu när jag plötsligt börjat tjäna pengar igen ( jobb fram till midsommar) så går jag igång på alla dessa saker som man faktiskt kan köpa. Jag rider ju främst i ridbyxor av Team Theander design men är väldigt sugen på ett par One stud-brallor.
Tycker att de är riktigt fräscha faktiskt.
Stör mig lite på mega reklamtexten på låret bara och de är inte direkt smickrande för figuren på mig, då det ser ut som om rumpan blir fem ggr så stor som den egentligen är.
Jag har ju redan en charmig J-Lo rumpa och i kombo med dessa ridbrallor ser den enorm ut!
Men det vore trevligt med lite grepp mot sadeln och har provat mina gamla helskodda vanliga ridbyxor och herrejesus! Jag kommer inte ens liksom ner i sadeln med dem på! Fruktansvärt störande!


Glorihs mamma Gancia har nu i dagarna fått en liten son.
Han är totalt bedårande med sina krokiga öron, självständighet och chokladpralinfärg med två vita ben och en stjärn. Pappa Gimmick borde vara minst lika stolt som tuppen själv.
Så mycket pengar har jag insett att jag inte kommer tjäna denna sommar så att jag har råd att hämta hem chokladpralinen, men viljan finns...
Bilden har jag fått mejlad av Ingela och Linus men känner att underverket måste visas upp!

5 kommentarer:

Alexandra sa...

Men åh vilken liten sötnos! Vi har fått en liten bebis i vårat stall... en liten hingstbebis, varmblod. Så sö!

Anonym sa...

charmig och charmig rumpa...

Team Theander sa...

Oh yes! Jag tycker att jag har en charmig rumpa. Jag gillar´n!

Anonym sa...

ja alla kan inte hålla me på den DELEN, så att säga.

Team Theander sa...

Smaken är som baken... delad;-)!