lördag 23 oktober 2010

Hon är på G

Min kära pojkvän A var jättebäst i morse då han följde med till stallet och släppte ut hästarna. Eftersom Glorih har haft foten i omslag inatt så blev hon utplockad ur sin box för att få det bortklippt och sedan bli påklädd med easybooten.
Hon stog snällt och rart men precis som min A uppmärksammade så stog hela hon och vibbrerade. Inte pg att hon frös eller något sådant utan den där sabla understimulin och överskottsenergin kokar ur öronen på henne.
Hon gick snällt med mig ut i hagen bakom mig och på rätt avstånd men hon dansade runt där bakom. Väl ute i hagen så blev det tre jättebocksprång och någon rusch innan hon hade ro att äta sin frukost som A varit rar och burit ut åt henne under tiden jag grejjade med hennes fossing. Tramshästen!

Annars så skulle jag på barnkalas idag då A´s brorsdotter fyller 3 år, men jag ligger nerbäddad i soffan med migrän.
Den är i shack tack vare massage och tabletter men sablar vad jag har huvudvärk. Jag kan liksom inte hantera det. Huuuuu!

I morgon hoppas jag på att jag ska kunna göra något vettigt med min älskade häst.
Just nu får jag nöja mig med att ligga och titta på Sverige Springer på Tvn. Love it!

Inga kommentarer: