söndag 3 oktober 2010

Gick nästan på det själv...

Ja...lyckades jag lura någon med att jag skulle ut ikväll och rida med pannlampan i högsta hugg efter jobbet?
Jag gick nästa på det själv men insåg att jag var helt förstörd efter helgens bravader. Det är ju lite speciellt att jobba helg för min del. Jag gör det ju så sällan så jag får aldrig några rutiner och går på helspänn hela tiden under de timmar jag jobbar. Konstant på tårna kan man säga.
När jag väl kommer hem är jag som en urvriden disktrasa och så även idag.
My lady mår bra och far runt som en tetting i hagen och visar småkillarna vart skåpet skall stå. Tukt på hög nivå kan man kanske kalla det och det ser väldigt roligt ut när hon vallar runt och mopsar sig på Chi, ett treårigt halvblod på minst 180cm i mankhöjd...
Hon tycker verkligen att han är såååå seg och såååå inte värdig hennes sällskap.
Min alldeles egna lilla 14is med innegäng och utegäng;)

Inga kommentarer: