söndag 21 augusti 2011

Provat att trava..


Vi fortsätter leva on the edge och provade idag att trava.
13km funkade finfint och Glorih tycker att denna lilla distans är trams och roade sig med att prova om jag verkligen sitter kvar i den nättare Torsion lighten om hon skuttade runt lite med diverse huvudkast och bockar vilket jag självfallet gjorde, och dessutom röt jag ilsket när detta testades. Tramserier...
Pigg glad häst och skavsåren verkar inte ta allt förmycket stryk.
Fick tipset av Linn G att testa coolback-sadelgjordstunnel vilket måste provas.
Helt klart värt att ha om det funkar!

Jag höll på att smälta bort i Augustivärmen idag under vårt pass och muttrade över att det är orättvist att Liza tydligen hade perfekt träningsväder. Skullle det inte vara höst nu?
Allt det bra är i Dalarna.
Vad gör jag då här?
I-landsproblem av den bästa sort :)!

Inga kommentarer: