fredag 19 augusti 2011

Barbacka for life?

Igår joggade jag loss lite muskler som mådde skit på min egen kropp med hjälp av Glorih.
Barbacka pass på ridbanan som gick utomordentligt bra.
Hon är så bussig att hon håller en slow jogg när jag rider barbacka så att det inte är några problem för mig att behålla balansen utan några prolem. Ni vet, det är så lätt att man håller balansen med handen annars när de far iväg i mer rejäl trav så hennes mjuka jogg är fantastisk. bara att sitta där och flyta med.
Vi gjorde lite skänkelvikningar och någon öppna och sluta, massor av serpentiner och volter. Hon kändes så mjuk och fin och min rygg kändes riktigt bra efteråt.

Grathea fick också ett pass på ridbanan igår men med mer NH betoning. Vi har utmaningen presenning och kliva på trätrall som utmamning. Hon tycker båda är skitäckliga så vi tragglar på.
Glorih kan jag klä in i presenningen utan att hon rör en fena vilket är skönt. Framför allt pga att det inte är jag som gjort det grundjobbet innan;)

Inga kommentarer: