onsdag 22 december 2010

Snabb-bloggning

Under gårdagen blev det en tur för Skywalker på 1h och 30 min. Skritt mestadels a la Powerwalk men liten galopp några få enstaka ggr för att jag skulle komma igång lite i kroppen då det ju är så förbannat kallt att skritta... Sky skötte sig som vanligt jättebra.
Väl hemma hade både han och jag isiga ögonfransar:)
Börjar hitta lite knappar på honom nu så det är jätteroligt!
Idag vila för hans del.

Glorih vilade igår men idag så har hon fått en liten tur.
Hon var ruskigt pigg och jag gjorde väl kanske lite fel bettval idag då jag valde vosallet, men ibland måste man chansa lite;)
Lite trocklande och repedition kring det här med att ge efter för tryck och efter en stund blev det genast en trevligare tur. Snart kan vi ut och rida på sidepullet;)!

Inga kommentarer: