onsdag 28 april 2010

Vi tränar på



Bildbevis på att jag och Glorih tränar!
Kortet är taget när vi värmer upp i skritt igår av raraste Karin...tyvärr så ville inte kameran vara med längre än till just uppvärmningen så ni får nöja er med denna bild.
Varvar uteritter i samtliga gångarter, med "dressyr" i form av lösgörande och lydighet och hon är trevligare än någonsin att rida.
Jag känner mig tryggare än någonsin på henne och vi börjar kännas riktigt sammansvetsade.

Tack vare Karins pepp så kommer vi att ta oss ut på någon CR i år men vi skrotar breeders-grejjen för jag tycker att den känns så onödig på en femåring helt enkelt. Magkänslan blev aldrig bra och jag går på magkänslan.
Vi kommer tillbaka som 6 årings-ekipage istället!

Vi siktar nu först in oss på Sydnärke och sedan så verkar Karin styra upp det där med vad jag ska rida mer för CR denna säsong;)

Inga kommentarer: