måndag 31 augusti 2009

Nu snurrar det fort!


Glorih går fortfarande med en sko av fyra möjliga vilket känns sådär.
Easybooten tappar hon konstant så det är skit och ridtarmen skriiiker efter ridning.
Hon verkar dessutom själv ganska angelägen om att få göra någonting då hon kommer farandes som ett skott så fort jag visar mig i trädgården.
Hon vill mysa mysa mysa mest hela tiden och hon var extrem efter jag har varit borta över ett dygn på arbetslagsdagar med jobbet men jag tycker att det är lite mysigt att se att hon har ett sug efter att få göra någonting.

Idag har jag haft kursstart på min sportmanagementkurs och den verkar väldigt intressant och handlar bland annat om föreningsliv.
Kommer nog bli lite tufft nu ett tag framöver då jag kommer plugga halvtid, jobba heltid och så kommer jag satsa ännu mer på utbildning och träning av min förtjusande unghäst nu under hösten.

Jag tycker att det är superkul och känner mig just nu väldigt inspirerad.....

Slänger med en gammal bild på Glorih i dagens inlägg.

Inga kommentarer: