måndag 11 april 2011

Tillbaka till vardagen

Då var jag i vardagen igen...
Kom hem ganska sent igår och kraschade in i lägenheten. Fick med mig mina rullskidor med tillbehör och ser fram emot att få komma igång lite med dem.Inte riktigt vant mig med att mötas av ett par stavar i hallen när jag kommer hem och de gör mig allt lite glad ändå...
Måste köpa en hjälm bara för de vi hade hemma var så fruktansvärt sunkiga.

Annars så har jag jobbat idag som vanligt och jag velar på som sjutton med min semester. Hur ska jag göra med min närmsta framtid? Ska jag flytta upp till dalarna igen? i så fall när? och vad ska jag göra där? Och hur gör jag då med semestern? Mycket som snurrar i huvudet på mig och vad gör jag när det är så?
Jo jag tränar.
Projekt ett heter stallet.
Jag har längtat efter mina flickor så det skavt i bröstkorgen på mig och jag tror att de saknat mig lite med för idag hände något sam ALDRIG hänt tidigare som gjorde mig så väldigt väldigt glad.
Grathea gnäggade som en liten galning åt mig när jag ropade på dem och de båda kom farandes i galopp för att möta mig. Jag blev så glad så glad! Kärlek...
De fick båda följa med på tur idag. Thea i sitt fina sidepull-träns och som handhäst och Glorih fick sin premiär-skritt-runda-efter-tävling pass.
Funkade fin fint!
Efter att ha gjort klart stallet for jag hem för att byta skor till träningsskor och sedan joggade jag ner på stan, powerwalkade runt Stångån med en vän och så sprang jag hem igen. Duktiga jag.
Nu håller jag på att stretcha mellan orden jag skriver sedan blir det dusch och sedan matlagning.
Det är ju alltid det som gnager... när man hinner med två olika typer at träningar hinns något annat inte med som tex matlagning. Surt!

Inga kommentarer: