onsdag 2 juni 2010

Packar och lite träning på banan

Jag packar som en galning. Helt förundrad är jag över allt som verkar måste tas med... och hur svårt ska det vara att få fatt på stora vattendunkar? Och campingstolar?
Min eftermiddag har idag spenderats med dunkade huvudvärk på Ica maxi, Jula, Rusta och Biltema.
Jag skulle som sagt var ha en ny kylväska,hink med lock,campingstolar och så dessa vattendunkar. Tji fick jag och kom endast hem med en hinken samt kylväska.
Jag är en den sorten som verkligen vill finna det jag söker och när jag inte gör det blir jag sur som ättika och dagens dundrande huvudvärk spädde inte på det goda humör så att säga...

Packningen börjar ta sakta form men jag tycker det är lurigt att få med mig det jag ska i rätt påse som ska användas vid ett speciellt ställe eller tillfälle. Jag vill inte känna att jag saknar något när jag behöver det sådant tar bara onödig energi och jag kommer behöva energi då Humlan ska in i brunst nu lagom till debuten....
Härligt värre men överlever vi detta så kan vi nog överleva allt;)!

Annars så har grejjer putsats och tvättats och min kära mor har sytt upp ett par nya ridingtights i Team Theander- style som jag hoppas ska hinna hit innan helgen. Håller tummarna!


Dagens pass blev ett på banan. Alla gångarter med massor av övergångar för att hon skulle få jobba lite med hjärnan, lite volter och serpentiner. Inget guldpass men helt ok.

1 kommentar:

Ellinor sa...

Så himla spännande med debuten! Jag håller tummarna stenhårt! :-D

och börjar redan spana efter stora dunkar