fredag 22 juli 2011

Packa packa packa, åka åka åka!

Veckan har gått riiiiiktigt fort. För fort. Tusen saker att hålla i huvudet så vi får se vad jag glömt denna gång nu när jag med team beger oss till Rimbo.
GPSen ska vara med i alla fall och det är ju alltid något;)
Det ska regna men vara varmt i morgon under tävlingsdagen så detta kommer att bli en ny upplevelse. Två regnjackor, regnchaps etc och en massa ombyten.
Jag hatar att frysa.... och jag gillar inte direkt regn, men det finns bara något som heter dålig attityd och loosermentalitet samt dåliga kläder, och vi har inget av detta så det ska nog gå vägen ändå!


Vi siktar som sagt var på en långsam ritt med enda ambition Godkänt vilket jag inte ser att det skulle bli något problem med om inget händer utmed banan.
Efter tävlingen kommer vi att chilla och sedan se till att träna ordentligt med siktet på Unghästfinalen som går sent på säsongen.
Vi har alltså inga mer tävlingar denna säsong kvar mer än Unghästfinalen på Gotland.
Känns bra även om jag inte är riktigt nöjd med att det blir tight mellan Uppsala och Rimbo men detta är den bästa lösningen för oss om man både ser till hästen och till mig.


Håll tummarna för oss i morgon! Vore så skönt att få både noviskvalet och kvalet till Unghästfinalen klart den här säsongen!

Inga kommentarer: