fredag 9 december 2011

Vad det ska krångla då!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på sidan om nya hemsidan etc men såklart så ska det ju krångla en himla massa innan det blir klart så jag ger en liten uppdatering här istället.

Vår ET Ingela Brinkefeldt har varit ute och kollat flickorna och vi har fått grönt ljus för att fortsätta träna på vilket är så skönt.
Träningen flyter på och jag är så glad över att vi fått lite snö. Jobbar man heltid under dagtid så inser man att det är mörkerridning med pannlampa som gäller, och bara få lite lite vitt på backen gör att det blir lite ljusare.
Att jag dessutom är en snöälskare som den gamla längdåkare jag är, så blir det ju inte sämre!
Grathea är sadelvan och all träning innan uppsittning flyter på bra.
Hon är så duktig min lilla häst!
Tanken är att hon ska vara insutten före årsskiftet och just nu stuvar jag i henne massor av mat så att hon biffar på sig lite mer.

1 kommentar:

Liza sa...

För jag hann före ;)