onsdag 14 december 2011

Japp, jag förlorade ett vad

Jag utmanade Liza att Grathea skulle vara insutten före Kristyr men tjii fick jag.
Hon lyckades både sitta på honom, ha fotograf i närheten och så vidare så hon vann.
Kan skriva det en gång till.
Liza vann vårt vad.

Meeeeen... jag hänger inte läpp för det.
Träningen går nämligen utmärkt och igår var vi ute och tömkörde eller longreinade kanske man ska säga. Dammat av en gammal graman och använder den som longa tyglar och går helt enkelt bredvid och tränar start och stop, styrning och andra detaljer som kan tyckas vara en bra idé att ha inött innan man sitter upp.
Fin känsla och väldigt rolig träning.
Igår var vi ute 4,5 km.


En annan sak som är lite mindre roligt och inspirerande är att Glorih står med en sårskada efter att ha lyckats sparka på eltråden, dragit den med sig och ehm... gett sig självt en läcker liten skada.
Igår svullen men allt så fint ut för övrigt så vi ska kolla läget mer ikväll.
Det som inte dödar härdar sägs det ju.

1 kommentar:

Liza sa...

Tävlingshornen växte sig för stora. Jag blir hemskt envis har du missat den biten? Vad ska vi mer slå vad om?!