torsdag 13 oktober 2011

Unghästfinalen 2011

Så var det över.
Det har tagit några dagar i att landa i att säsongen 2011 är över.
Det går så ruskigt fort!
Hur som så medverkade vi på Unghästfinalen och skrapade ihop 15poäng av 16 möjliga och fick omdömet Elit vilket jag är så stolt över!
Jag har ju ridit in henne själv och tränat och donat och tror ju själv en herrans massa på henne och då är det så fint att få lite credd!
Glorih gick som en klocka tävlingen igenom och jag har ännu inte smält allt.
Jag lär mig ju så ruskigt mycket när jag är ute och tävlar, dels om hur hästen funkar i olika situationer och dels hur jag och mina nissar funkar men även om hur allt annat fungerar och hur man kan tänka och resonera genom andra, så det blir en del att sortera innanför pannan när vi är klara med en tävling.
Bilder och lite mer utförlig text kommer att dyka upp.


Annars så är det nu lite mer fokus på Grathea nu när Glorih vilar.
Vi har gått promenader med sadel, finlirar på att lufta ben och samtidigt uppföra sig trevligt dvs inget ryckande och slitande av hovar när man håller dem uppe och tex kratsar dem.
Hon tycker det är roligt och växer med uppgifterna.

Over and out for now.

Inga kommentarer: