lördag 1 oktober 2011

Mobiluppdatering dvs koooort uppdatering

Igår låg det intervaller på schemat igen. Poppa upp henne lite.
Hon kämpar på och är fantastiskt rolig att träna!
Det spelar liksom ingen roll att man ligger och nöter intervaller fram och tillbaka på samma väg trots att det åt ena hållet är hem mot stall som bara ligger strax intill, och åt det andra är bort från stallet. Man kan ju tycka att det skulle kunna könnas skillnad på engagemanget,speciellt när hon börjar bli lute trött men icke!
Hon kör bara!
Joggade av henne i trav och skritt sedan i en halvmil. Pärlan!

Grathea hade sadel på sig igår igen och som jag tidigare sagt: hon är född med sadel på. Inga som helst konstigheter.
Hon är finast i världen då hon varje dag ser sådär glad ut när jag kommer och glatt kommer gpendes eller springandes för att möta upp mig.
Jag tycker så oerhört mycket om mina flickor!

Inga kommentarer: