söndag 30 oktober 2011

Nu är det mörkt ute

Dåligt med uppdateringar igen.
Finns inte så mycket att rapportera om men samtidigt jättemycket.
Det kommer att bli stora förändringar i livet ( nej jag är inte gravid ) vilket känns bra. Allt kommer att leda till något bra.

Rent träningsmässigt så gjorde jag och Glorih första "riktigare" passet sedan igångsättningen igår i sällskap med Karin och Kotten.
Magiskt vackert ute i höstsolen med dimma och tinad frost.
En sådan där tur som man stoppar in i den där lilla lådan man har i minnet så att man kan plocka fram det igen när det regnar is och allt är bara lera lera och lite mer lera eller i övrigt lite tyngre med träningen. För de dagarna
Magiskt vackert och vilken fantastiskt trevlig häst jag har.

Jag har börjat sätta igång mig själv också. Hösten är inte min jättebästa period rent fysiskt så jag tar det piano och försiktigt för att hålla och bli starkare.
Ridning är det absolut bästa för min del. Det ultimata hade varit att få åka ut direkt på morgonen och rida ett pass och mjuka upp kroppen lite för till häst är jag superwomen.
Annars är ju hösten försäsong. En tid att läka och bygga upp sig, bli starkare och bättre inför nästa säsong.


Bilder kommer att komma från Medeltidsritten!

Inga kommentarer: