söndag 23 maj 2010

Härliga härliga !

Ibland kan livet känns lite mer heligt än som det känns till vardags och igår var det en sådan dag.
Vi var inbjudna på en liten träningsritt igen hos An-So kring deras helt fantastiska ridvägar och jag lovar att jag inte kunde sluta le med hela ansiktet på 3 timmar.
Magiskt vackert väder, LIVET helt enkelt!
Jag blir alldeles knäsvag och pirrig i magen när jag tänker på känslan om hur det är att ligga och rulla i galopp på min fantastiska lilla häst...Heligt!

Annars har vi under veckan ridit lite kortare snuttar i mestadels skritt.
Nerräkningen till vår först CR start har börjat på allvar och så fort lönen trillat in på kontot så måste det inhandlas lite prylar så som hinkar med lock, ny kyllera( min är nog lite kass pga övervintring i stallet...) och så annat smått och gott som kan vara bra att ha.
Vi ska ju bara tuta 40km så det är ju en baggis och det behövs ju inget superspeciellt men bunkar att ha vatten i tror jag ändå är en god investering;)

Inga kommentarer: