torsdag 30 oktober 2008

Upp som en sol och ner som en pannkaka


Usch... Nu har jag gråtit och gråtit.
Kheen står återigen skadad.
Han är en ängel trots att han står på box och ska göra det i alla fall 2 veckor. Han är denna gång behandlad för gonit båda bak dvs inflammerade bakknän.
Hur många vändor ska vi orka?
Känns så hopplöst ibland, så orättvist.
Hur länge gick det nu? 4 veckor ca?
Han är otroligt tapper min lilla häst.
Han kämpar på och är alltid positiv.
Min alldeles egna vardags-hjälte.

Han måste bli bra. Han är ju mannen i mitt liv.
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

om han inte blir bättre finns d ju fler hästar därute

Anonym sa...

Lilla gumman jag tänker på er varje dag. pössa på lille busen från mig å en stor kram till dig.

Team Theander sa...

Om han inte finns så är det klart att det finns fler hästar där ute men ingen som han...Där har du ju problemet.För mig är hästar mer än slit och släng.
Jag tycker inte om hästar i allmänhet men jag tycker om min i synnerlighet. Det är pyssligt att hitta någon annan som duger.