torsdag 11 juli 2013

Snart får jag hämta hem min Glorih med en bebis i magen!

Efter lite bök ( det måste vara lite bökigt ) så verkar Glorih äntligen släppa till och har blivit betäckt med Gimmick. Hon ska betäckas några ggr till innan jag får hämta hem henne, och så får vi hålla tummarna att det tar sig och blir bra!

Har tidigare sagt att det nog blir en fux men den chansen är ju minimal, om man tänker efter lite och ser vad som finns rent genetiskt hos sto och hingst. Brun eller skimmel blir avkomman. Jag gråter inte över det!
Annars så älskar jag ju pannluggar...långa och svepande ska de vara. Jag har tre hästar och ingen har direkt ett tagelsvall att skryta med, så det vore ju kul om Glorihs avkomma fick ett rejält burr!



Hon är väldigt saknad min tjej.

1 kommentar:

Tinna sa...

Fina tjejer en Glorhibaby med mycket pannlugg blir svårt att slita blicken från <3